Kohti ruuhkavuosia

                                                                        (kuva:oma)

Blogissani on ollut aika hiljaista nyt päivitystahdin suhteen, sillä tämän kirjabloggaajan arki on kokenut aika isoja mullistuksia viime viikkoina. Pienet poikaseni lähtivät päivähoitoon ja minä hyppäsin kotiäidin kengistä suoraan hektiseen, mutta ihanaan työarkeen! Nämä ensimmäiset viikot se vapaa-aika mitä jää, meneekin varmasti hyvin pitkälti perheen kanssa yhdessä puuhastellessa ja nukkuessakin. Ainakin toviksi saan sanoa hyvästit öille, jolloin luen jopa yökahteen kirjaa. Olen kuitenkin itse erittäin innoissani ja tiedän, että jo muutaman viikon päästä sitä on itsekin tottunut uudenlaiseen arkirytmiin ja jää taas aikaa enemmän lukemisellekin. Toki, pesunkestävä lukutoukka kun olen, eilenkin illalla vaikka olin aika puhkipoikki töiden jälkeen, silti luin vielä pari lukua kirjaa ennen nukahtamista ;) Nyt onkin luvun alla Atenan Paul Tordayn Ventovieras. Lukupino(i)ssa odottaa jo ainakin seuraavat kirjat:

Camilla Läckbergin Majakanvartija
Belinda Bauerin Tappajan katse
David Nichollsin Kaikki peliin
Graham Mooren Kuolema Sherlock-seurassa
Amor Towlesin Seuraelämän säännöt
Maarit Verrosen Karsintavaihe
Suzanne Collinsin Nälkäpeli
Lotta-Liisa JoelssoninVivika

ja...ja..vaikka mitä muuta! Mutta nyt sanokaahan te, mihin toivoisitte minun noista seuraavaksi tarttuvan?
Viikonloppuna luvassa juttua tuosta Tordayn Ventovieraasta! Käyn muuten myös kurkkimassa teidän monen blogissa kännykällä, mutta sitä kautta kommentointi on hankalaa.

Kommentit

  1. Kaikki peliin =D, niin päästään samoihin.

    Myös Ventovieras on luvun alla.

    VastaaPoista
  2. Amor Towlesin Seuraelämän säännöt. Onnea uudenlaisesta arjesta. :)

    VastaaPoista
  3. Minäkin kannatan Seuraelämän sääntöjä, se on tuosta listasta Nälkäpelin ohella ainoa, jonka olen lukenut ja olisi kiinnostava lukea mielipiteesi siitä. Minullakin on tällä hetkellä kesken Tordayn Ventovieras, melko koukuttava ja kiinnostava kirja!

    VastaaPoista
  4. Joo, Seuraelämän säännöille ääni täältäkin! Tosin se on aika hidas kirja, joten en tiedä, onko se juuri nyt sitä, mitä kaipaat. Iloa ja jaksamista uudessa elämänvaiheessa!

    VastaaPoista
  5. Tappajan katse on huippu, sen kanssa et pitkästy! Nyt tuo Ventovieras alkoi kiinnostaa mua oikein urakalla... Kaisse on listalle otettava :)

    Kotiäitinä olen pähkäillyt mahdanko ehtiä -sitten joskus- työelämään palattuani enää ollenkaan lukea. Varmasti rutinoituminen auttaa tähänkin. Tsemppiä!

    VastaaPoista
  6. Onnea uuteen elämänvaiheeseen! :) Kirjapinostasi kiinnostaa eniten karsintavaihe (+ Ventovieras, josta lupailitkin pian juttua)

    VastaaPoista
  7. Minäkin siirryin juuri ruuhkavuosivaiheeseen, tänään oli eka päivä töissä... tuttu tunne tuo että juuri nyt kaikki liikenevä aika menee perheeseen. Mutta aika aikaa kutakin. Tsemppiä sinulle, toivottavasti poikasi viihtyvät päivähoidossa!
    Minä äänestän noista kirjoista Sherlock-seuraa, jonka itsekin harkitsen lukevani.

    VastaaPoista
  8. Tsemppiä ja jaksamista ruuhkavuosivaiheeseesi. Aina sitä pikkuisen aikaa järjestyy myös lukemiseen. Kaikki kirjasi vaikuttavat mielenkiintoisilta.

    VastaaPoista
  9. Onnea uuteen arkeen!

    Minä äänestän Seuraelämän sääntöjä, koska se on saanut niin ristiriitaista blogipalautetta ja mietin koko ajan, että lukisinko sen vaiko en. :)

    VastaaPoista
  10. Tsemppiä,

    Läckberg on ainoa jota olen lukenut, mutta en tätä teosta, joten en voi "äänestää"

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, se lämmittää bloggaajan mieltä :)